perjantai 15. kesäkuuta 2012

Me bre paaaaaaaa

Moi taas! Nyt ei oo kuvia luvassa, kun taalta Tanoson universitylta kirjottelen. Jos tunkisin mun kameran tanne niin sellasetkin virukset tulis etta huh heijaa...
Mutta asiaan, mulla on enaa 2viikkoa mun koulussa! Toisaalta oon todella onnellinen, etta se loppuu pian. Mun jaksaminen alkaa olla finito ihan nailla hetkilla. Se vaan on niin rankkaa, 80 pikkulasta ja niitten tarpeet. En vaan voi kasittaa miten madam Hannah ja madam Boatema jaksaa sita joka paiva. Viela kun palkkaa he saavat 60cedia kuukaudessa. Eli noin 30euroa. Silla pitaisi ostaa kuukauden ruuat, vaatteet, maksaa sahkosta, ostaa credittia kannykkaan jne.. Ma voin kayttaa ihan helposti viikonloppuna 100cedia etta morjens..
Ai niin siita tulikin mieleen, aitille ja Laurille paljon kiitoksia tuoleista mitka saatiin ostettua vihdoin yhteen luokkaan! Ja iskalle, nyt saan vihdoin hommattua ikkunat mun luokkaan, koska silloin kun sataa niin lapsilla ei oo mitaan paikkaa minne suojautua ku vettas tulee joka roorista! Ikkunat tulee enemman kun tarpeeseen.

Siis 2viikkoa, vaikka oonki jo ihan loppu niin osa musta haluaa jaada tanne. Taa on mun elamaa, tyota mita tiedan etta arvostetaan kovasti. Keskustelin tanaan koulussa madam Boateman kanssa mun lahdosta ja se sanoi etta jaa tanne Ghanaan koko loppuelamakses. No enka jaa, vaikka osa mua haluais jaada suurempi osa haluaa kotikotiin. Mun aika on tullut, ma oikeesti tarvin suomea! Yksi juttu ylitte uiden mita tarvin on huomaamattomuus! Haluan voida kavella ilman joka sekunttista obruni huutoa, haluan valilla vaan olla nakymaton! Se on ihan hiton sama mita ma teen niin kauhee yleiso on kahden minuutin paasta. "Oh, obruni can sweep" "Can you really wash these bowls" "Have you ever cook" Valilla naa pitaa mua ihan tyhmana, oon obruni eli en osaa tehda mitaan... "Do u know how to run?" No vittu kai ma ny osaan juosta!!!!! Argh.

Eli viela kerran 2viikkoa niin mun vapaaehtoistuus on ohi! 2viikkoa!!! Sitten meen rannikolle ottaa arskaa ja sanon kaikille olevani turisti joka ei osaa puhua Twita... Ma niin tarvin lomaa, eli Kirsi ku tuun niin lahetaan Barcelonaan okei??? Tarvin lomaa. Monet varmaan luulee et taa vuosi oli mulle lomaa, mutta tuu ite asumaan vuodeks niinkun ghanalainen, niin ymmarrat etta taa elama on aika kaukana lomasta.

Heha se siita angstista, mun nettiaika loppuu ja nyt sunnuntaina meen ekaa kertaa kirkkoon. Mun sisko on siita liiankin innoissaan... Katsotaan millasta siitakin tulee, no pakko se on kerran taalla menna. Ens viikonloppuna ehka saatte kuvia, huom ehka.

Nyt meen odottaan Rebekkaa ja sen aitia, toivottavasti niilla on mulle suklaata!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti